Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ebalance d.o.o.

Zadnja posodobitev: september 2025

Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji) veljajo za nakupe v spletni trgovini, dostopni na domeni www.ebalance.si (v nadaljevanju: Spletna trgovina), ki jo upravlja:

Ebalance d.o.o., proizvodnja, trgovina in druge storitve
Štihova ulica 13, 1000 Ljubljana
Matična št.: 8817324000 | Davčna št.: SI79591973
Vpis: SRG – Okrožno sodišče v Mariboru
E-pošta: [email protected]

TRR: SI56 1910 0001 0341 903 (DBS d.d., odprt 16. 2. 2021)

Z uporabo Spletne trgovine sprejemate te Splošne pogoje. Za vprašanja smo vam na voljo na [email protected].


1. Definicije in uporaba

Ponudnik/Prodajalec: ebalance d.o.o.

Kupec/Uporabnik: oseba, ki uporablja Spletno trgovino in opravi nakup (potrošnik ali poslovni kupec).

Potrošnik: fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti (ZVPot-1).

Splošni pogoji določajo delovanje Spletne trgovine, pravice in obveznosti ponudnika in kupca ter pravila nakupa, dostave, plačil, odstopa od pogodbe, reklamacij in varstva osebnih podatkov.

2. Dostopnost informacij (ZVPot-1)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil:
(1) podatke o podjetju (točka uvodoma), (2) bistvene lastnosti izdelkov, (3) ceno z davki in stroški dostave, (4) razpoložljivost izdelkov, (5) pogoje dostave, plačila in dobave, (6) informacije o pravici do odstopa, (7) informacije o pritožbenem postopku in IRPS/ODR, (8) trajanje ponudbe/akcij, (9) pogoje garancij in zakonske odgovornosti za neskladnost.

3. Cene, akcije in očitne napake

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Akcijske ponudbe veljajo v obdobju, navedenem ob posamezni akciji.
Očitna napaka: Ponudnik si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, če je prišlo do očitne napake pri ceni (npr. cena bistveno in očitno odstopa od običajne tržne vrednosti ali gre za tehnično napako sistema). V takem primeru kupca nemudoma obvestimo in omogočimo preklic ali potrditev po pravilni ceni.

4. Sklenitev pogodbe

Naročilo je oddano, ko kupec zaključi postopek nakupa. Kupec po e-pošti prejme potrdilo o prejemu naročila. Pogodba o nakupu je sklenjena, ko kupec prejme potrditev naročila (da je bilo naročilo sprejeto v obdelavo). Račun se izda na trajnem mediju (papir/PDF) in je dokazilo o nakupu.

5. Plačilne metode in pridržek lastninske pravice

Plačila: kreditne/debetne kartice (npr. Mastercard, Visa – kartice izdane v RS) in PayPal. Ponudnik si pridržuje pravico do dodatne verifikacije identitete plačnika (npr. pri različnih prejemniku/plačniku ali karticah izven RS) in lahko zahteva pisno potrditev soglasja. Po oddaji naročila z izbranim plačilom vsebine naročila načeloma ni mogoče spreminjati.
Pridržek lastninske pravice: do popolnega plačila ostanejo izdelki last ponudnika. V primeru neplačila ali delnega plačila ima ponudnik pravico zahtevati vračilo blaga v brezhibnem stanju.

6. Dostava, roki in prenos tveganja

Dostavljamo na območju Republike Slovenije praviloma v 5 delovnih dneh po potrditvi naročila (če ni drugače navedeno pri izdelku). Dostava v druge države je možna po ponudbi; strošek je prikazan v naročilu. Dostava poteka ob delovnih dneh.
Če kupec ob dostavi ni dosegljiv, lahko pošiljko prevzame polnoletna oseba iz istega gospodinjstva ali pooblaščena oseba s podpisom dobavnice.
Če dobava v navedenem roku ni mogoča, kupca obvestimo in mu omogočimo odstop od pogodbe. Tveganje za izgubo ali poškodovanje preide na potrošnika, ko ima blago fizično v posesti.

7. Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

7.1 Splošna pravica do odstopa

Potrošnik (fizična oseba, ki pridobiva blago ali storitve izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga ali sklenitve pogodbe o storitvi brez navedbe razloga odstopi od pogodbe.
Za uveljavljanje odstopa mora potrošnik poslati jasno izjavo na e-naslov [email protected]
ali na naslov sedeža podjetja. Uporabi lahko tudi vzorčni obrazec za odstop, ki je priložen tem pogojem.

Po odstopu mora blago potrošnik vrniti v 14 dneh od dneva, ko je obvestil ponudnika.

Stroške vračila blaga krije potrošnik.

Ponudnik vrne kupnino (vključno z osnovnimi stroški dostave) najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu, vendar lahko vračilo zadrži do prejema vrnjenega blaga ali dokazila, da je bilo blago poslano.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica ravnanja, ki presega nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

7.2 Izjeme, kjer odstop ni mogoč

Ker ponudnik ebalance d.o.o. ponuja izdelke in storitve, ki so pogosto prilagojeni posameznemu kupcu, pravica do odstopa ne velja v naslednjih primerih:

Blago izdelano ali prilagojeno po meri kupca: npr. sončna elektrarna, hranilnik energije ali druga rešitev, zasnovana na podlagi potreb kupca in lastnosti objekta.

Blago, ki je bilo že vgrajeno ali montirano: npr. električna polnilnica, inverter, pametni dom ali fotovoltaični paneli.

Storitve, ki so bile že v celoti opravljene: če je kupec ob sklenitvi pogodbe izrecno privolil, da se storitev začne izvajati pred potekom 14-dnevnega roka in bil ob tem obveščen, da izgubi pravico do odstopa.

Blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti po montaži (npr. fotovoltaični paneli, priklop na električno omrežje).

Zapečateni izdelki za higienske ali tehnične namene (npr. določene pametne naprave), če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Digitalna vsebina brez materialnega nosilca, če se je dobava začela z izrecnim soglasjem potrošnika, ki je bil obveščen, da s tem izgubi pravico do odstopa.

7.3 Posebno opozorilo

Za izdelke in dodatno opremo, ki niso izdelani po meri in niso bili montirani (npr. posamezni standardizirani artikli, dodatna pametna oprema, ki jo kupec namesti sam), velja običajna pravica do odstopa v skladu s točko 8.1.

8. Zakonska odgovornost za neskladnost & garancija

8.1 Zakonska odgovornost za neskladnost (»stvarna napaka«)

Ponudnik odgovarja za neskladnost blaga s pogodbo, ki se pokaže v dveh letih od dobave (za rabljeno blago najmanj eno leto, če je tako izrecno dogovorjeno). Če se neskladnost pokaže v enem letu od dobave, se domneva, da je obstajala že ob dostavi, razen če nasprotno dokažemo. Potrošnik lahko zahteva:
(a) vzpostavitev skladnosti (popravilo ali zamenjavo),
(b) zmanjšanje kupnine, ali
(c) odstop od pogodbe in vračilo kupnine, če so izpolnjeni zakonski pogoji.

Zahtevek uveljavljate pri ponudniku z opisom neskladnosti in predložitvijo računa.

8.2 Prostovoljna garancija proizvajalca

Če je k izdelku priložena garancija proizvajalca, veljajo garancijski pogoji proizvajalca. Garancija ne omejuje vaših pravic iz točke 9.1.
Kontakt za uveljavljanje: [email protected].

9. Reklamacije, pritožbe in spori (IRPS/ODR)

Pritožbe nam pošljite na [email protected]
ali na naslov sedeža. V 5 delovnih dneh potrdimo prejem pritožbe, sporočimo, kako dolgo jo bomo obravnavali, in vas sproti obveščamo o postopku.
Izvensodno reševanje sporov (IRPS): ebalance d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, vendar v skladu z zakonodajo objavljamo povezavo na platformo za spletno reševanje sporov EU (ODR), kjer lahko potrošniki sprožite postopek: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Za nadzor je pristojen Tržni inšpektorat RS.

10. Komunikacija in trženje

Promocijska in oglasna sporočila bodo jasno označena kot taka. Pošiljatelj bo razviden. Vašo željo po odjavi od prejemanja sporočil bomo brezpogojno upoštevali (odjava v sporočilu ali na [email protected]).

11. Varstvo osebnih podatkov in piškotki

Obdelava osebnih podatkov poteka skladno z GDPR in ZVOP-2. Podrobnosti so navedene v naši Politiki zasebnosti in Smernicah o piškotkih, ki sta objavljeni v Spletni trgovini. Za vprašanja glede varstva podatkov: [email protected].

12. Varnost plačil in podatkov

Spletna trgovina uporablja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za varno obdelavo naročil, osebnih podatkov in plačil (npr. šifriranje TLS/SSL, ločen plačilni prehod). Plačila s karticami in preko PayPal potekajo prek varovanih vmesnikov ponudnikov plačilnih storitev. Kupec je odgovoren za zaščito svojih dostopov (naprava, gesla) in za točnost posredovanih podatkov.

13. Intelektualna lastnina

Vse vsebine Spletne trgovine (besedila, fotografije, grafika, logotipi, opisi ipd.) so zaščitene z avtorskimi pravicami oziroma sorodnimi pravicami. Brez pisnega soglasja ponudnika je prepovedano kakršnokoli reproduciranje ali druga uporaba vsebin.

14. Omejitev odgovornosti

Ponudnik si prizadeva za ažurnost in pravilnost podatkov, vendar se lahko lastnosti izdelkov, zaloga in cene spremenijo brez predhodnega obvestila. Fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. V primeru pomembnih neskladij bomo kupca obvestili in mu omogočili preklic ali ustrezno zamenjavo.

15. Pravo in pristojnost

Za te Splošne pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za spore je pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru, razen če je zavezujoče določeno drugače v korist potrošnika.

16. Spremembe Splošnih pogojev

Ponudnik lahko Splošne pogoje občasno posodobi. Veljajo Splošni pogoji, objavljeni v Spletni trgovini ob oddaji naročila. Datum zadnje posodobitve je naveden na začetku dokumenta.